fredag den 12. september 2008

Böter....

bah.. jag har haft en inte så bra dag varken idag eller igår:P igår märkte jag att nån har bytt min kod på wow och jag vet inte om jag fortfarande betalar på den eller inte... och jag får ju snart min nya dator och så kan jag inte spela... och sen idag :/ när jag skulle cykla till skolan så skulle jag runt ett hörn och det var rött:P jag åkte sakta och kollade massor.. och det var til och med en som cyklade framför mig.. och när jag kom runt hörnet så stod polisen där.... jaha -500kr för den otroligt fattiga klantiga studenten. Det var ju också nått som alla gör... bah!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Men lilla hjärtat, lyssnade du inte på mig och Anders. Du gjorde ju lika när vi cyklade hem från Tivolit och Anders sa att poliserna lurpassar på cyklisterna och dessutom är det livsfarligt i den trafiken. Inte en gång till!!!!! Älskar dig, kram mamma

Elina sagde ...

men mamma :P det var inte lika alls, jag åkte bara runt ett hörn inte över vägen.. men det var väldigt klantigt det vet jag :( Bo hade också fått en böter på exakt samma ställe en gång:P Kram kram älskar dig också! kram kram

Elina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.