tirsdag den 19. august 2008

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Jupp, det är den stora frågan just nu...Tandhygienist eller Farmaceut? Umeå eller København? Ensam eller med Anders? jag har just fått reda på att jag troligtvis kommer in på farmaceut utbildningen här i københavn, och jag vill det så gärna! men är det rätt? eller ska jag gå kvar och ha en tandhygienist utbildning i bakfickan? men jag är ju faktiskt 100% på att jag skulle söka farmaceut utbildningen nästa år iallafall... så ska jag ha kasta bort 1 eller 2 år? eller är farmaceut helt fel för mig...? blää vad det är jobbigt.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det är inte lätt att i förväg veta om man fattar det bästa beslutet. Du kan alltid läsa in sista året på tandhygenistutbildningen sen. Stöttar dig hur än du gör. Älskar dig mitt hjärta.

Anonym sagde ...

ELINA mormors gohjärta jag tänker på dej hela tiden speciellt idag. Du vet att jag sagt att du inte utnyttjar din kapasitet när det gäller utbildning så jag tycker att du är klok när du byter och det är ju extra bra att du har en ångertid(vilken jag inte tror att du kommer att nyttja) Kärleken styr även våra liv så klart, jäätemysigt. Älskar dej av hela mitt hjärta. KRAM KRAM Hälsa Anders och hans familj

Anonym sagde ...

Elina jag har kollat på Universitetet, farmaceututbildningen. Va häftigt.Hoppas att du få ett positivt besked.Synd att jag inte är 20 år!!!!

Anonym sagde ...

Det var jag mormor som kollat men jag gjorde något fel. är inte så haj på att blogga.